Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty

pkt 9. REGULAMINU SKLEPU . ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY 

1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta).

Zwrócić można tylko produkt nie używany. Każdy produkt zawiera plombę,  nienaruszona stanowi potwierdzenie że produkt nie był używany. 

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (formularz zwrotu) wysłanego na adres: ELEVENSTORY ul. Przemysłowa 10, 63-200 JAROCIN, dowolną formą wysyłki (Poczta Polska, kurier). Nie dopuszczamy odstąpień wysyłanych drogą elektroniczną w zwiazku z czym proponujemy formularz zwrotu dołączyć bezpośrednio do zwracanych atykułów. ( nie musisz drukwoać naszego formularza, możesz wypisać również dane odręcznie )

4. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych rzeczy pomniejszonych o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu.

5. Skutki odstąpienia od umowy

 Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
 Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje między innymi Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta).
 Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, czyli koszty przesłania Towaru do Sprzedawcy.

W momencie, kiedy konsument zamówił kilka rzeczy a odstępując od umowy zwrócił tylko część ze złożonego zamówienia to sprzedawca wskazuje, że nie przysługuje mu zwrot kosztów dostarczenia rzeczy.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu) oraz paczek wysyłanych do paczkomatów i punktów odbioru.

 Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to:

 ELEVENSTORY ul. Przemysłowa 10, 63-200 JAROCIN   

tel. 515 06 99 99 

W razie pytań służymy pomocą: sklep@elevenstory.pl

Nasze biuro jest czynne  w godz. 8.00-14.00