Promocje
Sukienka CAMINO Red
Sukienka CAMINO Red
265,00 zł 99,00 zł
Krótka sukienka w kratkę vichy  POLE pink
Krótka sukienka w kratkę vichy POLE pink
275,00 zł 99,00 zł
Sukienka  szyfonowa z falbankami ENNE Beige Flowers
Sukienka szyfonowa z falbankami ENNE Beige Flowers
225,00 zł 159,00 zł
Sukienka MILLA Botanic Garden
Sukienka MILLA Botanic Garden
249,00 zł 99,00 zł
szt.
Spódniczka STELLA BLACK
Spódniczka STELLA BLACK
175,00 zł 125,00 zł
szt.
Spódnica  LUCIE SKIRT Vichy Blue
Spódnica LUCIE SKIRT Vichy Blue
220,00 zł 120,00 zł
szt.
Spódniczka ANGEL BLACK
Spódniczka ANGEL BLACK
175,00 zł 99,00 zł
szt.
Sukienka FRAPPA Peony in Sun
Sukienka FRAPPA Peony in Sun
259,00 zł 99,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Płatności / Czas i koszty dostawy

PŁATNOŚCI

1. Płatność za Produkt w Sklepie internetowym odbywa się za pomocą:
a) szybkich płatności online dokonywanych przy użyciu serwisu Blue Media S.A. 
b) przelewu elektronicznego przy użyciu serwisu PayPal. 
c) przelewu elektronicznego przy użyciu serwisu Przelewy24.

d) kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

e) Płatność PayPo obsługiwana przez PayPo S.A.

f) przelewem tradycyjnym - przy dokonywaniu przelewu Klient powinien użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności, przelewu należy dokonać na poniższe dane:


ELEVENSTORY ul. Przemysłowa 10, 63-200 JAROCIN
numer konta: 09 1140 2004 0000 3202 7918 0168
Dla przelewów zagranicznych:
IBAN PL09 1140 2004 0000 3202 7918 0168
SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK


2. Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia, jeśli w przeciągu trzech dni roboczych klient nie dokona zapłaty za towar (w przypadku zamówień promocyjnych czas ten jest skrócony do 24h). Klient obowiązany jest do zapłaty za Zamówienie w terminie wskazanym w Sklepie internetowym. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do dokonania zapłaty wraz z wyznaczeniem dodatkowego terminu może odstąpić od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu cywilnego.

 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Blue Media S.A.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

 

DOSTAWA

1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby termin realizacji i wysyłki zamówienia był jak najszybszy. Termin wysłania zamówienia wynosi do 3 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia Zamówienia do realizacji. Bieg terminu realizacji Zamówienia rozpoczyna się w dniu otrzymania zapłaty. Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różne okresy realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych o których konsument zostanie powiadomiony.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

W przypadku okresów sprzedaży objętych zniżką Sprzedawca zastrzega, że czas oczekiwania na przesyłkę może wydłużyć się do 7 dni roboczych.

3. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską, za pośrednictwem DHL, INPOST oraz do paczkomatów Inpost. Koszty dostawy są dokładnie określone podczas składania zamówienia i widoczne pod listą wybranych produktów. Całość zapłaty klienta stanowi suma ceny wszystkich zamówionych produktów i kosztu dostawy.

4. Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Unii Europejskiej.

5. Czas trwania dostawy po odebraniu przesyłki przez przewoźnika zależny jest od rodzaju wybranego przez klienta sposobu dostawy i określana jest przez regulaminy poszczególnych przewoźników.

6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi potwierdzenia na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia lub specyfikacji Zamówienia lub paragonu lub faktury VAT.

7. W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówionego towaru lub podania błędnego bądź niedokładnego adresu uniemożliwiającego dostawę towaru Sprzedawca zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami poniesionymi w związku z realizacją zamówienia oraz rzeczywistymi kosztami transportu towaru - także powrotnego.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl