Promocje
T-Shirt UP PINK
T-Shirt UP PINK
99,00 zł 69,00 zł
T-Shirt UP WHITE
T-Shirt UP WHITE
99,00 zł 69,00 zł
T-Shirt UP BLUE
T-Shirt UP BLUE
99,00 zł 69,00 zł
T-Shirt UP BLACK
T-Shirt UP BLACK
99,00 zł 69,00 zł
REBECCA MULTIFLOWERS CORAL długa spódnica z rozporkami
REBECCA MULTIFLOWERS CORAL długa spódnica z rozporkami
210,00 zł 199,00 zł
szt.
Spódniczko-szorty BARCELONA MULTI
Spódniczko-szorty BARCELONA MULTI
159,00 zł 65,00 zł
Spódniczko-szorty BARCELONA BLACK
Spódniczko-szorty BARCELONA BLACK
159,00 zł 65,00 zł
Spódniczko-szorty BARCELONA WHITE
Spódniczko-szorty BARCELONA WHITE
159,00 zł 65,00 zł
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ELEVENSTORY

ul. Przemysłowa 10

63-200 JAROCIN

Nie zwracamy kosztów wysyłki. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni KALENDARZOWYCH na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Nie przyjmujemy zgłoszeń zwrotu drogą elektroniczną.

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przez klienta za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu! Zwrot powinien zostać nadany pocztą/kurierem. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwroty przyjmujemy tylko w oryginalnym opakowaniu, w przypadku jego braku pomniejszamy koszty zwrotu o koszty wysyłki.

Nie przyjmujemy zwrotów i paczek  po ustaniu okresu 14 dni kalendarzowych.

Zwracany towar powinien być nienaruszony. 

(Nie przyjmujemy zwrotów odzieży w stanie naruszonym, która ma ślady użytkowania, była wyprana i wróciła do nas np. wyperfumowana!!)

W przypadku nie odebrania paczki pobraniowej Kupujący zostanie obciążony kosztami wybranej w zamówieniu wysyłki w dwie strony.

Zaznaczamy, że klienci, którzy zamówienia opłacili z góry płatnościami online i dokonali ich zwrotu, otrzymają zwrot płatności automatycznie na konto, z którego zamówienie zostało wcześniej opłacone.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl