Promocje
Bluza z  bufkami CHIARA BORDO
Bluza z bufkami CHIARA BORDO
179,00 zł 149,00 zł
szt.
Komplet  bluzka i spódniczka ANGEL BLACK FLOWERS LIMITED
Komplet bluzka i spódniczka ANGEL BLACK FLOWERS LIMITED
325,00 zł 299,00 zł
szt.
Komplet  bluzka i spódniczka ANGEL SILK LIMITED
Komplet bluzka i spódniczka ANGEL SILK LIMITED
325,00 zł 299,00 zł
szt.
Produkt dnia
Bluza z chokerem SARA BLACK
Bluza z chokerem SARA BLACK
189,00 zł
szt.
Sukienka dresowa BLANCA KHAKI
Sukienka dresowa BLANCA KHAKI
159,00 zł
Sweter Kardigan FRIDA
Sweter Kardigan FRIDA
420,00 zł
szt.
T-Shirt LOVE STORY
T-Shirt LOVE STORY
79,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ELEVENSTORY

ul. Przemysłowa 10

63-200 JAROCIN

Nie zwracamy kosztów wysyłki. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni KALENDARZOWYCH na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Nie przyjmujemy zgłoszeń zwrotu drogą elektoniczną.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Nie przyjmujemy zwrotów i paczek  po ustaniu okresu 14 dni kalendarzowych.

Zwracany towar powinien być nienaruszony. 

 (Nie przyjmujemy zwrotów odzieży w stanie naruszonym, która ma ślady użytkowania, była wyprana i wróciła do nas np. wyperfumowana!!)

W przypadku nie odebrania paczki pobraniowej Kupujący zostanie obciążony kosztami wybranej w zamówieniu wysyłki w dwie strony.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl